Kou!?!

30 oktober 2014 - Sydney, Australië

Hoi lieve lezers,

We hadden in Melbourne al een klein voorproefje, maar langs de Great Ocean Road was het toch rillen geblazen!

We vertrokken 's ochtends al vroeg vanuit Melbourne met de tourbus richting de kust. Het eerste stuk was er nog niets dus lag iedereen lekker te slapen. Na de lunch kregen we de eerste stukken van de kust te zien. Deze keer geen witte stranden met blauwe zee. Nee, nu was het een ruwe kust, met kliffen, en vooral een hoop wind en wolken. In onze truitjes stonden we dan ook bij de verschillende uitzichtpunten te rillen. Snel een foto en de bus weer in. Gelukkig was het uitzicht het wel waard. De tweede dag begon weer vroeg met kangaroo's kijken in een weilandje. Daarna zijn we door de Grampians gegaan (een natuurgebied). Ook dit was erg mooi, met mooie wandelingen en watervallen.

Aan het einde van de dag kwamen we alweer aan in Adelaide. Adelaide is een klein stadje met een enorm winkelcentrum/straat. Het centrum wordt ook geheel omringt door parken. In deze stad hebben we een wandeling door een park gemaakt, de bibliotheek en een museum bekeken, en toch maar een jas gekocht.

Het volgende op de planning: The Red Centre

Liefs Fritsie

1. Ingrid de Waard:
    30 oktober 2014
    Wat heerlijk om weer wat van jullie te horen na deze radiostilte. Toch maar een jas dus...
    Alvast een goede vlucht toegewenst naar Nieuw-Zeeland. Ben benieuwd wat de Maori's van Funky Frits vinden.
  2. Quirine:
    1 november 2014
    Jaaaa! Ik miste Funky Frits alweer :)! Fijn dat het goed met jullie gaat, heel veel plezier in New Zealand en geniet van jullie laatste weken!! Tot snel! XXXX