LONDON!

24 januari 2015 - Walton-on-Thames, Verenigd Koninkrijk

Lieve kinderen,

Ik ben nu bijna twee weken samen met Nina in het schattige dorpje Walton-on-Thames. Samen passen we makkelijk in het grote bed en als Nina in bad ligt, dan kan ik lekker onder de douche in onze privébadkamer.

We hebben het goed samen op onze verdieping. Er is namelijk ook nog een kei (jaja we kunnen ook Vlaams) grote speelkamer waar we een bureau hebben om achter te typen.

De kinderen zijn heel erg lief en de ouders ook. Valentine (5) is een schattig prinsesje met een hele rijke fantasie, ook kan ze beter binnen de lijntjes kleuren dan de meeste volwassenen. Cécile (8), oftewel de zotte, houdt van knuffels geven en in haar dagboek schrijven. Zelfs haar huiswerk maken is leuk, als ze maar genoeg aandacht krijgt van ons. Alice (10), is al heel volwassen en eigenlijk al bijna een puber. Haar lievelingsserie is Friends (die begintune krijg ik nooit meer uit mijn hoofd) en dat kijkt ze dan ook de hele dag. We voelen ons al helemaal thuis. Ook hebben we al heel wat tripjes naar Londen gemaakt. Daar hebben we andere au pairs ontmoet en gaan we naar allemaal sociale meetup of couchsurf events.

In april zullen we weer even twee weekjes in Nederland zijn, maar voorlopig zijn we nog lekker hier.

Doei doei,

FF

1. Quirine:
    24 januari 2015
    Leuk FF! Heel veel plezier daar! En volgens mij spreek je behalve zot Vlaams ook nog Brabants haha (kei- is toch Noordbrabants :P?). Dikke kus voor Nina!!
  2. Anita:
    24 januari 2015
    Wat leuk dat Funky Frits weer gaat schrijven. Kunnen we goed op de hoogte blijven van de Engelse avonturen van Nina!
    XXX Anita